Beste Leden van Rugby Club Waterland, op zaterdag 7 juli 2018 organiseert Rugby Club Waterland een openbare trainingsdag met het thema “bring a friend” (minimaal 18 jaar) en hier nodigen wij jou graag voor uit. Deze dag zal in het teken staan van mensen kennis te laten maken met rugby. We kennen allemaal wel iemand die altijd graag jouw rugbyverhalen aanhoort en/of geïnteresseerd is in sport. Deze dag is de ideale manier om deze persoon op vrijblijvende wijze kennis te laten maken met rugby en niet te vergeten: met de gezelligheid van onze club. De dag zal ingevuld worden met trainingen, een lunch met uitleg over onze club en een wedstrijdvorm (Touch). De trainingen zullen verzorgd worden door onze eigen trainers en de lunch wordt door de club geregeld. Na de wedstrijdvormen is er een derde helft om elkaar beter te leren kennen en er is, afhankelijk van het aantal aanmeldingen, ook een barbecue.

Een voorwaarde voor deelname is dat je een niet-rugbyende ‘vriend(in)’ meeneemt. De kosten voor de BBQ zijn voor leden 10 euro, de nieuwe mensen betalen niets.

Dagplanning

10.00: Ontvangst leden en potentiële leden onder het genot van een kopje koffie
10.30: Aanvang eerste trainingssessie
12.30: Lunch en uitleg over rugby en onze club
14.00: Training en/of warming-up
14.30: Wedstrijdvormen
16.00: 3de helft en eventueel een barbecue
N.t.b.: Sluiting van de dag

We hebben allemaal baat bij meer leden, dus zet je in om deze dag onvergetelijk te maken.

Met vriendelijke groet,
Het “Bring a friend”-team.

Vragen, opmerkingen en aanmelden: tryrugby@rugbyclubwaterland.nl of bij Lennart Nooij en Hans Spaan.