Of het nou gaat om het organiseren van wedstrijden, het drankje inschenken achter de bar, het nemen van bestuurlijke beslissingen of het onderhouden van deze website. Het is op onze club allemaal vrijwilligerswerk. Zonder deze vrijwilligers zou het niet mogelijk zijn om op Ereklasse niveau te acteren. Daarom worden sinds 2009 op het Rugby Club Waterland Gala onze vrijwilligers in het zonnetje gezet. Ook op het komende gala op zaterdag 18 april zullen door Supporters van Waterland een drietal vrijwilligers genomineerd worden voor de titel 'Supporter van het Jaar. Op de avond zelf kunnen de aanwezigen stemmen op wie zij de meest waardevolle vrijwilliger van het seizoen vinden.

Supporters van Waterland vraagt de leden van Rugby Club Waterland mee te denken over welke vrijwilliger dit seizoen (of eigenlijk al jaren) echt onmisbaar was. Je kunt dat doen door het formulier in te vullen. Laat daarbij weten waarom hij of zij zo belangrijk is en het verdiend om in het zonnetje te worden gezet. Binnenkort zal Supporters van Waterland via deze website de genomineerde vrijwilligers bekend maken.

Wie is jouw Supporter van het jaar?
[contact-form-7 id="6718" title="Supporter van het Jaar"]