Beste Waterlanders (jong en oud), ouders en supporters, de afgelopen periode heeft ons veelal bevroren en besneeuwde velde geleverd waar bij tijd en wijle op gespeeld kon worden. In de vroege uurtjes waren de velden nog (iets) te hard, daarna kon er gewoon gespeeld worden. Op zaterdag gold dat alleen voor ons eerste team, die, na een pittig duel, uiteindelijk de Hookers met lege handen naar huis stuurden. En op zondag was de kou voor het 3e team nog niet uit de grond, wat later konden onze dames wel het veld betreden en in een attractieve wedstrijd werd tegen de geroutineerde Wasps helaas zeer nipt verloren. Tenslotte mocht ook ons 2e team (aangevuld met een hoop 3e team spelers) het opnemen tegen het 2e team van de Utrechtse burgers, die er een andere ethiek op na hielden en hun team van boven af aanvulden, waardoor de hekkensluiter opeens winnend naar huis mocht....

Voor het komend weekend gaat het 1e team op trainingsweekend naar Heerenveen waar ze, hetzij behoudend gaan trainen, hetzij alvast een stukje van de elfstedentocht gaan rijden. Van de jeugdgroepen, speelt TBM thuis en moeten de cCubs naar Leiden. De Junioren zijn vrij. Op zondag gaan onze daames naar Doetinchem, spelen de Colts thuis in Castricum en het 3e team in Purmerend tegen alweer de Utrechtse RC, nu, als het mee zit, het 3e team. Het 2e team is vrij, maar een deel support het 1e team in Heerenveen. Allen houd je app/tweet/sms/telefoon in de gaten, kans op afgelasting is aanwezig)
Verder start dit weekend de Six Nations, de eerste wedstrijd is vrijdagavond 6 februari om 21.00 uur en gelijk een topper, in Cardiff nemen de Welsh het op tegen hun aartsrivalen, het Engelse team. Uiteraard 'live' te zien in onze kantine. Wel na de derde team training. Een ieder die zin heeft om langs te komen, is uiteraard van harte welkom!

Veel plezier en succes,
Hans

Het programma (week 6)

Vrijdag 6 februari