Beste Waterlanders (jong en oud), ouders en supporters,

in tegenstelling tot het weekend ervoor was het afgelopen weekend waar we qua resultaten enorm trots op mogen zijn, ok, onze cubs verloren helaas hun wedstrijd tegen de Goudse koplopers, maar voer de Waterlandse zegepraal uit. Allereerst daarna versloeg het 1e team de Amsterdamse promovendus, Ascrum met een dik bonuspunt erbij. En de dag erop was het helemaal feest, wist eerst het 3e team de Amstelveense equivalenten op een nederlaag te trakteren. Daarna deden onze Colts dat nog eens dunnetjes over tegen, maar nu, Amstelveense koplopers. En of dat nog niet genoeg was versloeg ook ons 2e team, alweer de koplopers uit Amstelveen, een Amstelveens 'nightmare at IJsendikestreet'... En een stukje verderop deden onze dames ook nog een duit in het overwinningszakje, in Zaandijk werden de WAD 2.0 dames verslagen (tijd voor WAD 3.0?)

Het Sinterklaas weekend zal wederom heel belangrijk zijn, met bijna allemaal senioren uitwedstrijden, waarbij de veteranen het het bontst maken, zij gaan weer eens Dubai onveilig maken en starten vrijdag al tegen opponenten uit Egypte, België en Engeland. Iets dichterbij huis speelt het 1e team tegen, he, alweer Amstelveen, kijken of ze afgelopen weekend goed hebben opgelet hoe het moet. Slechts 1 punt rest hun van een definitieve 8e plek, waarna ze al 4 wedstrijdpunten meenemen naar de volgende poel. Verder spelen TBM thuis hun wedstrijdjes, waarna is het de beurt aan de cubs en als laatste zijn de junioren in Purmerend aan de beurt.
Zondag spelen de colts thuis in Castricum, spelen de dames thuis hun eerst wedstrijd in de degradatiepoel (deze wedstrijd is inmiddels doorgeschoven naar 11 januari) en mag het 3e team naar de fitte studentjes uit Utrecht en krijgt het 2e team het in Schagen zeer zwaar tegen een inmiddels weer compleet en ontketend RUSH.
Dan nog even vermelden dat zowel de intekenlijst voor de herenrugbytour richting Schotland én de klaverjaslijst nog niet vol is, schrijf je in!! En Movember bedankt de creatievelingen die de veilingitems hebben geleverd en uiteraard de kopers die gul hebben gekocht en kunnen we bijna € 400,00 overmaken naar dit goede doel.

Een pepernotenweekend toegewenst,
Hans

Het programma (week 49)

Vrijdag 5 december