Beste Waterlandse Hollywoodsterren, ouders en belangstellenden, helaas wisten onze jeugdteams op hun laatste competitiedag geen overwinning binnen te slepen al was het verlies soms wel zeer nipt. Zeker onze shield cubs verloren letterlijk in de laatste 2 minuten hun wedstrijd en daardoor ook hun kampioenschap. Jammer, maar ze hebben tot het eind toe gestreden tegen het fysiek zwaardere Haarlem. Ook de cup cubs en junioren verloren net hun wedstrijd. En nu is het voor alle teams toernooientijd. Zo had het onvolprezen 3e team afgelopen zondag het Hekkensluitertoernooi in Amersfoort (yep, niet in Naarden..), waar zij netjes 3e werden (van de 12 deelnemende teams).

Dit weekend staan nog een paar evenementen op het programma, zo gaan de TB voor hun laatste toernooi naar Alkmaar, spelen onze mini's in Utrecht voor het Nationale Kampioenschap en 's avonds komen we allemaal bijeen op onze GALA-avond in Hollywoodstyle; play it again, Sam... Tussen alle Hollywood sterren worden onze eigen Waterland sterren verkozen, wie er genomineerd zijn kun je op onze site lezen. Het geheel wordt omlijst door muziek van onze eigenste huis-DJ Menvis.

En alle rugbynieuwelingen en belangstellenden, zondag organiseert Waterland het Rookietoernooi. Teams van Purmerend, Haarlem, Utrecht en Rotterdam kunnen dan hun nieuwe spelers uittesten in een vriendschappelijk toernooitje (uiteraard met wat ervaren spelers in hun midden). Heb jij belangstelling om mee te doen (enige rugbyervaring wenselijk), meld dat bij Maarten, Marcel of mij).

Veel sportief succes,
Hans

Het programma (week 16)

Vrijdag 22 april