Rugby Club Waterland heeft ook een mooie tweede dag op Ameland gehad. Onze dames hadden zondag een goede dag, maar verloren uiteindelijk in de kwart finale van SRC Thor met 34-5.

De Waterland Baba’s haalden de finale van de Veteranen poule en verloren daar van de Crossroad Crusaders met 18-4, wat dus een mooie 2e plek opleverde. De gemiddelde leeftijd van de Baba's lag 10+ jaar hoger dan de tegenstander.

Het tweede team won zondag 2 wedstrijden van de 3 wedstrijden en plaatse zich dus net niet voor de plate finale.

De “mannen” van het eerste hebben op zondag de finale van de bowl gehaald waar ze tegen Hollum Nat met een mooie stand gewonnen hadden, 25-8. Vooral het feit dat dit team opgevuld werd door junioren en colts maakte de overwinning nog mooier! Respect voor de puppies!