De Cubs, Junioren en de Senioren Heren beleefden een topweekend bij onze vrienden van Feanster RC. De Cubs en Junioren trainden en speelden zowel op zaterdag als zondag in Heerenveen. De spelers kampeerden ‘s nachts vlak naast het speeldveld in tentjes. Een combinatie van de drie herenteams van Waterland kwamen zondag in actie tegen Feanster RC 1. Een bijzondere wedstrijd omdat bij de Waterlanders drie voormalig Feanster spelers in actie kwamen en ook bij de Friezen stond er een ex Waterlander in het veld. Het publiek genoot in een heerlijk lentezonnetje van de wedstrijd die uiteindelijk met 12-55 gewonnen werd door Waterland. Feanster enorm bedankt voor jullie gastvrijheid en een topweekend!

Foto’s Feanster RC 1 – RC Waterland Combinatie