Op 7 juni 2018 zal tijdens het grote evenement Alpe d’HuZes geprobeerd worden zoveel mogelijk geld in te zamelen in de strijd tegen kanker. Dit jaar doet er een team mee voor oud Waterlander Maarten Springer. Bij Maarten is er afgelopen jaar slokdarm kanker geconstateerd. De laatste jaren speelde hij bij Feanster Rugby Club in Heerenveen. Maar Maarten is altijd heel betrokken gebleven bij Waterland zo speelde hij nog elk jaar mee met de Baba’s op Ameland en was nog geregeld te zien langs de lijn om ons aan te moedigen.

De Waterlanders: Erik Dobber, Peter van Diepen ’Smelly’, Lotar Abma en Laurens de Boer gaan dit jaar voor ‘Team Springer’ zo vaak mogelijk de Alpe d’Huez op. Maarten van plan om op 7 juni Team Springer aan te komen moedigen op de legendarische berg in de Franse Alpen.

Op de bar in het clubhuis staat een collectebus waarvan de opbrengst aan team Springer gedoneerd wordt. Wilt u deze actie steunen dat kan ook door te doneren aan team Springer via de website van Alpe d’HuZes. Klik hier!

Elke bijdrage is welkom! Hartelijk bedankt namens Team Springer