Het duurt nog iets meer dan twee maanden, maar in je agenda kun je op maandag 9 juni 2014 (2e pinksterdag) met vette letters ‘RCW STRATENTOERNOOI‘ noteren. Voor de 29ste keer organiseert Rugby Club Waterland het jaarlijkse toernooi om iedereen (m/v) kennis te kunnen laten maken met de rugbysport. Want rugby is een sport voor iedereen!

Het is mogelijk om zelf een team samen te stellen en te strijden om de titel: stratentoernooi kampioen 2014. Vind jij het deelnemen aan een rugbytoernooi misschien een stapje te ver of wil je eerst beter kunnen rugbyen voordat je aan het toernooi meedoet? Dan kun je langskomen op een van de ‘Try-out trainingen’! Deze trainingen zijn op iedere vrijdag vanaf 2 mei van 19.30 t/m 21.00 uur.

Belangrijk om te weten over het RCW Stratentoernooi

• Je speelt in een team waar 2 rugbyers je helpen om nog beter te spelen, deze 2 ervaren spelers mogen zelf niet scoren.
  • Je speelt diverse wedstrijden op een half rugbyveld met 7 spelers in het veld.
  • EHBO aanwezig, deelname is echter op eigen risico.
  • Na het toernooi is ook de ‘derde helft’ net zo belangrijk als de eerste twee. Blijf dus vooral nog even gezellig hangen!

Aanmelden of vragen naar meer informatie kan via stratentoernooi@rugbyclubwaterland.nl. In het clubgebouw van Rugby Club Waterland hangt ook intekenlijst.