Woensdag 20 december organiseren we weer ons jaarlijkse klaverjastoernooi, vanaf 19.00 uur staat de koffie klaar en om 19.45 uur vindt de loting voor de eerste ronde plaats.

De kosten zijn € 3,50 per persoon (en daar zit dat eerste kopje koffie en af en toe een snackje bij in begrepen), waar vind je dat tegenwoordig nog.
En na de prijsuitreiking is er natuurlijk weer de grote tombola met allerlei leuke en lekkere prijzen (ook voor de niet kaarters)

Vanaf vrijdag 24 november hangt er een intekenlijst in de kantine. Dit hoeven niet perse leden van de club te zijn, introducees zijn ook van harte welkom. Zet daar, graag voor 15 december (ivm inkoop prijzen), je naam (en evt van je intro) op. Je kunt je ook opgeven via de mail via info@rugbyclubwaterland.nl.

We gaan uit van minimaal 6 tafels met uitloop tot 10 tafels, dan zit ons hok aardig vol.

Wacht niet te lang met aanmelden!

Dank en tot de 20e
Koos, Hans, Hans