Bij de komende Algemene Ledenvergadering staat de opvolging van Tessa Sonderman op de agenda als secretaris. Tessa bekleedde deze functie sinds 2010, vorig seizoen gaf zij al dat zij zich niet meer verkiesbaar stelt bij het verlopen van haar bestuurstermijn. Vanuit het bestuur is gezocht naar een opvolger en was daarbij uitgekomen bij Roland de Mooij. Roland liep daarom al met het bestuur mee en de bedoeling was dat hij op de ALV kandidaat zou zijn voor de functie van secretaris. Helaas heeft Roland onlangs aangegeven om persoonlijke redenen zijn kandidatuur in te trekken. Het bestuur van Rugby Club Waterland betreurt zijn besluit, maar respecteert zijn keuze.

Vooralsnog zijn er geen andere kandidaten voor de functie van secretaris. Leden, die zich mogelijk kandidaat willen stellen, vragen we contact op te nemen met Tessa Sonderman (secretaris@rugbyclubwaterland.nl ) die de functie van secretaris zolang weer op zich neemt.

Ook de functie van verenigingsmanager is onlangs vrijgekomen. Dennis Bus wil meer tijd vrijmaken voor zijn gezin en legt daarom deze werkzaamheden neer. Hij zal o.a. wel deel uit blijven maken van de Technische Commissie en de Bootcamp trainingen blijven verzorgen. Het bestuur beraadt zich er nog over of/hoe de vacature van verenigingsmanager opnieuw ingevuld zal worden.