Quermy Warmerdam  is door de Nederlandse Rugby Bond genomineerd voor de ‘Frans Henrichs Trofee’, de prijs voor de Jeugdspeler van het Jaar van het Nederlandse rugby. De speler van de Colts van Rugby Club Waterland is door coaches, Commissie Onderscheidingen en het NRB Bestuur voor deze nominatie gekozen. Naast Quermy (op de foto links) is ook Emar Pronk (rechts), zijn teammaatje uit het Colts cluster van Castricumse RC, genomineerd. Het derde talent dat ook in aanmerking komt voor de trofee is Marijn Huis van RC The Hookers.

De uitreiking staat gepland op zaterdag 27 juni a.s. tijdens de Algemene Leden Vergadering op het Nationaal Rugby Centrum Amsterdam.

Rugby Club Waterland is enorm trots dat een eigen jeugdspeler voor deze eretitel genomineerd was, hierbij feliciteren we Quermy dan ook van harte! Hopelijk wordt hij na Sander de Miranda in 2011 de tweede Waterlander die door de NRB wordt gekozen tot Jeugdspeler van het Jaar.