Op de Hollywood Walk of Fame liggen meer dan 2500 grote kleurige tegels in de vorm van een ster zijn aangebracht elk met de naam van een beroemdheid uit de wereld van film, televisie, radio, muziek en/of theater. Een eigen ster op die Walk of Fame is natuurlijk een eer, maar lang niet zo mooi als een nominatie voor speler/speelster, Bootcamper of vrijwilliger van het jaar bij Rugby Club Waterland! Gisteren maakten we de nominatie’s bekend maken van de GTBM voor het seizoen 2015/2016. Vandaag is het de beurt aan de Cubs en Junioren!

Nominatie’s Cubs

RC Waterland had dit jaar maar liefst twee Cubs teams! Heel mooi natuurlijk, maar met zoveel spelers was het lastig om drie spelers te nomineren. Maar het is gelukt en de eer is voor Ilse, Sven en Teun. Van harte!

04 CUBS

Nominatie’s Junioren

Deze drie spelers van de Junioren gaan kans maken om speler van het jaar te worden: Bas, Jerzy en Timo. Mannen gefeliciteerd met jullie nominatie!

05 JUNIOREN

De volgende nominatie’s

Morgen gaan we verder met het bekendmaken van de nominatie´s. Dan is het de beurt aan de Colts en de Bootcampers!