Op de Hollywood Walk of Fame liggen meer dan 2500 grote kleurige tegels in de vorm van een ster zijn aangebracht elk met de naam van een beroemdheid uit de wereld van film, televisie, radio, muziek en/of theater. Een eigen ster op die Walk of Fame is natuurlijk een eer, maar lang niet zo mooi als een nominatie voor speler/speelster, Bootcamper of vrijwilliger van het jaar bij Rugby Club Waterland! De afgelopen twee dagen maakten we de nominatie’s bekend maken van de GTBM, Cubs en Junioren voor het seizoen 2015/2016. Vandaag is het de beurt aan de Colts en de Bootcampers. De genomineerden zullen op het RC Waterland Gala op 23 april te horen krijgen of zij aan de haal gaan met de titel!

Nominatie’s Colts

Bij de Colts dingen Job, Mike en Storm om de titel ‘Colts speler van het jaar’. Gefeliciteerd met jullie nominatie!

06 COLTS

Nominatie’s Bootcampers

Bij de Bootcampers was er dit jaar een flinke strijd om punten te scoren tijdens de trainingen. Maar de nominatie’s voor het seizoen 2015/2016 zijn voor: Tom, Bas en Dionne! Gefeliciteerd!

07 BOOTCAMP

De volgende nominatie’s

Morgen gaan we verder met het bekendmaken van de nominatie´s. Dan is het de beurt aan de Dames en de Waterland Mama’s.