Dankzij Rabobank Waterland en Omstreken, Jonk Investmens, JAN© Accountants & Belastingadviseurs B.V. en Zeno-Protect B.V. kunnen de jongens en meisjes van onze Cubs, Junioren en Colts binnenkort allemaal in hetzelfde rood-wit-blauw gestreepte shirt de rugbyvelden betreden. Deze vier bedrijven zijn voor RC Waterland nieuwe sponsoren en zullen in ieder geval de komende seizoenen op de wedstrijdshirts staan! Bedankt voor jullie steun aan onze jeugdteams! Om te zien wat deze bedrijven, maar ook al onze andere sponsoren doen en voor je kunnen betekenen kan je naar het overzicht met sponsoren gaan. Door op een logo te klikken kom je op hun website terecht.

Kledingmerk Canterbury verwacht dat de shirts eind oktober in Purmerend zullen zijn.

Nu deze ‘CJC’ shirts in bestelling staan, gaan we ons bezig houden met het in het nieuw steken van onze jongste jeugdgroep, namelijk onze Turven, Benjamins en Mini’s (TBM). Mocht je interesse hebben om als sponsor op het shirt van onze TBM groep te willen komen staan kun je een e-mail te sturen naar sponsoring@rugbyclubwaterland.nl.