De bezoekers aan de thuiswedstrijden van Rugby Club Waterland moeten komend weekend rekening houden met werkzaamheden aan de weg. De oprit van de N244 naar de A7 (richting Zaandam/Amsterdam) en afslag 6 van de A7 (vanuit Hoorn richting Purmerend-Noord) zijn afgesloten van vrijdagavond 19 september 20.00 uur tot maandagochtend 22 september 05.00 uur. Hou vanwege de extra drukte op de andere op- en afritten dus rekening met een langere reistijd!

Komt u uit het noorden via de A7 dan kunt u dus niet gebruik maken van afslag 6, u kunt doorrijden en via afslag 5 de snelweg verlaten (de blauwe lijn). Via het centrum van Purmerend slaat u ten hoogte van de FEBO linksaf op de Gedempte Where. Als u vervolgens de weg blijft volgen komt u bij onze rugbyclub uit.

De bezoekers die na de wedstrijden via de A7 in de richting van Amsterdam reizen kunnen niet via de N244 de snelweg op. Bij het verlaten van de parkeerplaats van ons sportcomplex slaat u links af en opnieuw linksaf de Cantekoogweg in (de rode lijn). Bij het kruispunt slaat u ook linksaf de Flevostraat in. U blijft de weg volgen, ook op de T-splitsing waar de weg naar links afbuigt. Op de rotonde gaat u naar links, u rijdt door tot het kruispunt om daar rechts af te slaan. Via het centrum komt u dan ook op de A7 terecht.

Werkzaamheden A7/N244