Try Out Toernooi

Nieuwe spelers? Nieuw seizoen? Nieuw team? Nieuwe prijzen? Nieuw begin? Ja, zeker! Begin het seizoen 2012/2013 goed bij Rugby Club Waterland met de deelname aan het “Try Out Toernooi” op zondag 2 september.

Zowel de dames als heren komen aan hun rugby trekken bij het Try Out toernooi. RC Waterland is op zoek naar clubs met zowel een heren- als dames team. Zo kan er gestreden worden om een waar clubkampioenschap. Mocht een club geen dames- of heren team hebben, geen probleem. In overleg met de organisatie wordt er dan gekeken naar de mogelijkheden.

Er is één eis voor het heren team. Dit mag namelijk geen team uit de eerste- of ereklasse zijn. De dames zijn vrij van klasse niveau. De heren spelen 15-a-side rugby waarbij iedere wedstrijd 2 x 15 minuten duurt.

Voor de dames is het makkelijker om een team te formeren. Er wordt namelijk 10-a-side gespeeld. Zo is het 10-a-side een goede mix tussen het sevens en 15-a-side ter voorbereiding op het seizoen. De wedstrijden bij de dames duren 2 x 10 minuten.

Als er voldoende animo is stelt RC Waterland in overleg met de organisatie een veld beschikbaar waar tenten op gezet kunnen worden de avond voor het toernooi. Mocht hier behoefte aan zijn, geef dit even aan.

Tenslotte de kosten van het toernooi. Om het toernooi kosten dekkend te houden is er een inschrijfbijdrage van 75 euro per club (dus twee teams). Indien er slechts met een team wordt ingeschreven door een club dan dient dit overlegt te worden met de organisatie.

Durf het aan om te strijden om de clubkampioenschappen bij Rugby Club Waterland op zondag 2 september en meldt je aan! Supporters zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Tot 2 september?!

Inschrijven Try Out Toernooi