Beste Waterlanders,

Na een jaartje tourrust, is de seniorentourhandschoen weer opgepakt.

Wat kunnen we doorgeven?

Wanneer: 12,13,14 en 15 april 2013 *)
Reisdoel: Boedapest, Hongarije
Vervoer: Vliegtuig en ter plekke OV/bus
Kosten: € 375,00 (maximaal)
*) i.p. zijn de wedstrijden al geregeld, mocht er organisatorisch iets tussen komen wordt het 19 t/m 22 april, wordt dan dit jaar nog bekend gemaakt.

De bedoeling is om vrijdagochtend bijtijds te vertrekken, zodat we ter plekke nog wat aan de middag hebben. Zaterdag hebben we een ‘serieuze’ wedstrijd, vnl. voor 1e en 2e team. En voor zondag proberen we een ‘social game’ te regelen voor hen die zaterdag niet aan bod zijn gekomen (3e team, vets). Wellicht dat er dan maandagochtend nog ruimte is voor iets gemeenschappelijks en cultureels en proberen we maandag in de namiddag het vliegtuig terug te pakken, zodat we op een christelijke tijd thuis zijn.

Spelregels, de vliegtickets worden half januari aangeschaft, dus de aanbetaling van € 200,00 moet voor 16 januari binnen zijn op rekeningnr. 458510572 tnv B. van Elsdingen, Purmerend, en het tweede deel half februari. Heb je je opgegeven en je betaling is niet op tijd binnen, wordt er geen vliegticket voor je gekocht, later bijboeken kan, maar de extra boekingskosten zij dan voor jou. Dat zelfde geldt voor wanneer je later afgezegd en je vliegticket moet worden omgezet. De intekenlijst wordt deze week opgehangen op het wyteboard. Aan Bart moet elektronisch je volledige naam (met alle voornamen) paspoortnummer en geboortedatum worden doorgegeven, hij zal verder een soort tourapp o.i.d. aanmaken voor de laatste tournieuwtjes.

Szívélyes üdvözlettel,

Bart van Elsdingen