Vandaag en morgen worden de nieuwe Try-Out Magazine’s weer bezorgd bij onze leden en sponsoren. In deze zomereditie blikken we terug op het seizoen 2014-2015 met o.a Willem Buren, captain van de Colts die dit seizoen Nederlands kampioen worden en met de Mermaid Mama’s die in juni debuteerden op het zand van Ameland. Maar we blikken ook vooruit, en wel op de Rugby World Cup! Met zeven (oud-) Waterlanders bekijken we de kansen van hun land van herkomst op het WK rugby. Natuurlijk is er nog veeeeeeel meer te lezen!

Vertrek je binnenkort nog op vakantie? Stuur gerust je foto’s in met alle locaties waar jij het magazine aan het lezen bent (via redactie@rugbyclubwaterland.nl). We zijn benieuwd waar het in de wereld gelezen wordt! Lig je inmiddels al op Franse strand, of in de hangmat bij je huisje in Drenthe? Dan hoef je niet direct in de auto te stappen op thuis het magazine op te halen. Er is namelijk ook een digitale versie van ons magazine (lees hier de vorige editie’s)! Veel leesplezier!