De datum van het RC Waterland Gala is bekend! De traditionele afsluiting van het competitieseizoen is dit jaar op zaterdag 10 mei! Meer informatie, over bijvoorbeeld de genomineerde spelers/vrijwilligers, volgt later nog. Voor het eerst zal ook de jeugd van Waterland het seizoen op de zelfde dag feestelijk afsluiten. Het programma van deze dag, met als afsluiting het Gala (vanaf 20:00 uur)  komt binnenkort op de website te staan.

Komende zaterdag (19 april) is het ook feest bij Rugby Club Waterland. Na de wedstrijd RC Waterland Heren – Mitcham RUFC is er vanaf 17:00 uur live muziek bij een hopelijk gezellige en lange derde helft! Kom dus allemaal langs! Bekijk hier het programma van deze dag.