De tafels en stoelen in het clubgebouw, de picknicktafels buiten, het zonnescherm, de beamer, de videocamera, jeugdclinics, de geluidsinstallatie, een welkomstcadeau voor nieuwe jeugdleden. Het is nog maar een kleine greep uit de vele zaken die Supporters van Waterland sinds 2008 (mede) financierde en/of organiseerde. Supporters van Waterland is een aparte vereniging naast de rugbyclub, met eigen leden, dat als taak heeft het ondersteunen van onze mooie rugbyvereniging. De leden kun je vaak herkennen aan hun exclusieve clubsjaal die ze bij het lidmaatschap krijgen.

Op woensdag 3 december 2014 organiseert Supporters van Waterland voor haar eigen leden weer een bijeenkomst. De leden kunnen voor deze bijeenkomst nieuwe initiatieven inbrengen. Deze zullen tijdens de bijeenkomst worden gepresenteerd, en de aanwezige leden zullen dan zelf ook bepalen of ze deze ideeën wel/of niet steunen. Meer informatie over Supporters van Waterland kun je hier vinden. Ook geïnteresseerd om Rugby Club Waterland via Supporters van Waterland te steunen? Een inschrijfformulier kun je hier downloaden, je ontvangt dan ook zo’n mooie Waterland sjaal en ben je natuurlijk 3 december van harte welkom op de bijeenkomst! Natuurlijk kun je ook één van de bestuursleden (Arjan Konijn, Maarten Rabelink, Robin van der Velde en Willem Muller) om meer informatie vragen.

Aan alle leden van Supporters van Waterland vragen we op 3 december ook de Waterland sjaal mee te nemen! De uitnodiging die naar de leden van SvW is gestuurd vind je hieronder. Geen uitnodiging per e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen we uitzoeken hoe dat komt!

Microsoft Word - notulen SVW dinsdag 11 november